Paolo Terranova

demisólista

Narodil se a vyrostl v italském Palermu. Když mu bylo devět let, začal se věnovat klasickému a modernímu baletu. Ve třinácti letech se přestěhoval do německého Stuttgartu, kde studoval na John Cranko Schule. Po šesti letech, tedy v roce 2019 zde odmaturoval a ve stejném roce se připojil k baletnímu souboru Jihočeského divadla. V roce 2023 se stal demisólistou. 

Program

Květen 2024
Název Datum Začátek Konec Místo Volných míst
Julie a Romeo Premiéra Čt  2.5. Začátek 19:30 Konec 20:50 Místo DK Metropol ČB Volných míst 20+ Detail inscenace
Julie a Romeo  3.5. Začátek 18:00 Konec 19:20 Místo DK Metropol ČB Volných míst 20+ Detail inscenace

Program na tento měsíc pro Vás připravujeme.

Červen 2024
Červenec 2024
Název Datum Začátek Konec Místo Volných míst
Egon Schiele - Autoportrét  26.7. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Egon Schiele - Autoportrét So  27.7. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Egon Schiele - Autoportrét Ne  28.7. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Egon Schiele - Autoportrét Út  30.7. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Egon Schiele - Autoportrét St  31.7. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Srpen 2024
Název Datum Začátek Konec Místo Volných míst
Egon Schiele - Autoportrét Čt  1.8. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Egon Schiele - Autoportrét  2.8. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace
Egon Schiele - Autoportrét So  3.8. Začátek 21:30 Konec 22:50 Místo Otáčivé hlediště Volných míst 20+ Detail inscenace

Repertoár

Mechanický pomeranč

Mechanický pomeranč

Tomáš Rychetský, Ondřej Vinklát

Surreální taneční groteska

Vize budoucnosti, která se stala naší současností. Právě ta fascinovala Mad Max, Orwelův 1984, Buῆuelův Zlatý věk, kyberpunk, Kubricka, Anthonyho Burgesse a také balet Jihočeského divadla. Vůbec poprvé převedené legendární dílo Mechanický pomeranč do taneční inscenace. Dekadentně surreální taneční groteska odkrývá, co se stane, když se mocní rozhodnou udělat z nás své loutky. Necháme se?

Mechanický pomeranč získal cenu za nejlepší choreografii na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby BALET 2023. Zároveň obdržel čestné uznání za původní hudbu a scénografii. Sebastiano Mazzia pak obdržel cenu za nejlepší sólistický výkon v roli Alexe, za svůj výkon v hlavní roli Alexe byl také nominován na Cenu Thálie 2022.

...Kontroverzní téma je zpracováno bez zbytečně zatěžující narace. Obrazivá choreografie oproštěná od jakýchkoliv baletních klišé si chvílemi zakládá na milimetrovém timingu, aby vzápětí propukla ve spontánní, živočišný tanec. Z Kubrickova filmu se skvěle podařilo přenést ono "estetické povýšení" násilí skrze hudbu a výtvarné umění. Acherova zvuková stopa si hraje s odkazy na Beethovena a pracuje s hovorovou češtinou; minimalistické výtvarné řešení Evy Jiřikovské překvapuje rafinovanými průhledy a postupně odkrývanou symbolikou. A pak je tu ještě skvělý Sebastiano Mazzia v roli Alexe. Zkrátka nečekané, do paměti se zarývající,“ napsal Roman Vašek (Institut umění - Divadelní ústav)

Choreografie, režieTomáš Rychetský

ChoreografieOndřej Vinklát

RežiePavel Šimák

HudbaIvan Acher